شیراز - میدان معلم - بلوار همت جنوبی - نبش کوچه 23
071-36310283
شیراز- میدان معلم
071-36310283

تمدید ثبت نام وام صندوق رفاه دانشجویی

تمدید ثبت نام وام صندوق رفاه دانشجویی

ثبت نام وام صندوق رفاه دانشجویی تا 31 اردیبهشت ماه 1402 تمدید شد.

ثبت نام صندوق رفاه دانشجویی تا 15 اردیبهشت 1402

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص ثبت نام وام های دانشجویی گفت: ثبت‌نام وام شهریه و وام تحصیلی دانشجویان از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در سامانه جدید خدمات رفاه دانشجویان آغاز شده است و بیش از ۴۰ هزار نفر از دانشجویان تا کنون در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر گنجی در ادامه خاطرنشان کرد: مدارک بیش از ۶ هزار نفر از دانشجویان کشور تا اواخر اسفندماه به تأیید دانشگاه‌ها رسیده بود و این تعداد از دانشجویان پیش  از آغاز سال نو؛ وام‌هایشان را دریافت کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: دانشجویان تا 15 اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند و به محض تایید مدارک این دانشجویان از سوی دانشگاه، وام به حساب شان واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: چهار نوع وام با عناوین: تحصیلی،‌ ضروری، ودیعه مسکن و شهریه توسط صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان تعلق می‌گیرد. امیدواریم امسال در خصوص وام تحصیلی رشد خوبی داشته باشیم و اهتمام صندوق این است که شهریه دانشجویان با نرخ واقعی که دانشجو پرداخت می‌کند همخوانی داشته باشد و دانشجویان بتوانند شهریه را با وام تسویه کنند.

دکتر گنجی در پایان عنوان کرد: وام ضروری در موارد محدودی مانند ازدواج، فرزندآوری و … به دانشجویان تعلق می‌گیرد؛ همچنین سعی‌‌مان بر این است که در طرح قانون جوانی جمعیت مطابق با مصوبات قانونی عمل کنیم، به همین منظور سازمان برنامه و بودجه مبلغی را به این امر اختصاص داده که با یاری خداوند بعد از کار کارشناسی تصمیم خواهیم گرفت چگونه این وام‌ها و اعتباری که سازمان برنامه و بودجه در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار داده را بین دانشجویان تقسیم کنیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *